پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250644
به دنبال تعريف پايه‌هاي جديد مالياتي در بودجه سال 1401 هستيم
تاریخ انتشار : 1399/12/02 09:42:02
نمایش : 1215
نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: به دنبال تعريف پايه‌هاي جديد مالياتي در سال 1401 در بودجه هستيم، تا با حذف بخشي از اين ماليات که مربوط به واحدهاي توليدي است دست و پاي توليدکنندگان بازتر شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ احمد راستينه نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در آيين جشن تولد واحدهاي صنعتي راکد راه اندازي مجدد در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: با تعاملي که بين دولت و مجلس صورت گرفت، توافقات مناسبي در بودجه سال 1400 انجام شد و مطمئنا بودجه سال آينده نسبت به امسال اشکالات کمتري دارد.

وي با اشاره به اينکه در بودجه سال 1400 کم کردن وابستگي به نفت و کاهش کسري تراز عملياتي مورد توجه بود، گفت: مجلس مُصر به تک نرخي شدن ارز بود اما در جلسه روز گذشته، در سرجمع و با تعاملي که بين دولت و مجلس ايجاد شد، مقرر شد ارز در سال آينده تک نرخي نشود و 8 ميليارد دلار ارز ترجيحي حفظ شود.

راستينه افزود: تک نرخي بودن ارز بايد اصلاح شود تا در واردات کالا به‌ويژه اقلام ضروري زندگي مردم رانت و تخلف ايجاد نشود.

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه به دنبال تعريف پايه‌هاي جديد مالياتي در بودجه هستيم، ادامه داد: با حذف بخشي از اين ماليات که مربوط به واحدهاي توليدي است مي‌توان کمک بسياري به اين توليدکنندگان کرد.

وي عنوان کرد: به دنبال توسعه و تقويت رابطه اقتصادي بين چهارمحال و بختياري و استان آذربايجان هستيم و سند تفاهم‌نامه مربوطه في ما بين اين دو استان منعقد شده است.

راستينه خاطرنشان کرد: درخصوص 10 پروژه بزرگ اقتصادي و توليدي مذاکرات اوليه با سرمايه‌گذاران ملي صورت گرفته است و عقد قراردادهاي مربوطه در اين خصوص در اسرع وقت انجام مي‌شود.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html